Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menar bara att tum är en måttangivelse precis som cm. Översätter man från cm till tum så blir det så. Det skiljer knappt 1,5 cm mellan 17 och 17,5 tum. Fast då måste man ju mäta på rätt ställe så man mäter lika som tillverkaren.1 cm hit och dit Du menar alltså att det inte är någon större skillnad..?
Om man mäter RAKT från framvalv till bakvalv måste väl måttet bli för kort? Prova att mäta som jag beskrev. Jag har mätt från MITTEN på knappen, men det vet jag inte helt säkert om man ska.Fast då måste man ju mäta på rätt ställe så man mäter lika som tillverkaren.
OK. Jag trodde du ville veta stl på din nuvarande sadel för att veta vilken stl du skulle ta på ST? Du undrar alltså vad ST finns i för stl? Det vet jag tyvärr inte, men det finns säkert andra här som vet.Så nu jämför jag med min nuvarande dressyrsadel och vill inte ha en större. Den är 44 cm, så jag funderar på vad Stn ligger på...