Nån speciell anledning??

Sv: Nån speciell anledning??

min tik kan göra det (ibland när hon kissar också). jag misstänker att de döljer någon annans (dominant?) dofter. först står hon och luktar länge på stället och kan t o m resa ragg. men det finns stresskitarhundar också, jag känner en som sprang och sket samtidigt.

Sv: Nån speciell anledning??

cillamuffins skrev:
min tik kan göra det (ibland när hon kissar också). jag misstänker att de döljer någon annans (dominant?) dofter. först står hon och luktar länge på stället och kan t o m resa ragg. men det finns stresskitarhundar också, jag känner en som sprang och sket samtidigt.

Man skulle egentligen kunna tänka sig att min hund skulle vara en stresskitarhund, men när han väl snurrat klart så sitter han (med tre ben i backen) nöjd och belåten, tittar lite på naturen samtidigt som han "lastar av".

Det ser faktiskt lite roligt ut när han intar "kisseställningen" men klämmer ut en kabel i stället. Ska man kanske skylla det på att han är blandras....något har kanske blivit fel pga blandningen ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill bara säga att jag idag såg den vackraste hund jag nånsin sett (förutom min egen, då...). Ägaren parkerade sin jobb-skåpbil... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 961
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 137
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 047
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 088
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka