När kan jag ta fram julgranen!!

Det finns ställen som etablerat semmelpremiär dan före dopparedan. Så frågan är om det inte börjar bli dags att dansa runt en gigantisk vetebulle i stället för en gran...
Här säljs saffransemlor inför jul. Frågar du dottern behövs det semlor hela året hon gråter vid påsk när de slutar med semlor. Hon har förresten medhåll från 2 st kissar det vill inte säga lite. Mer semlor åt kissar el iaf grädde. :d :d :d

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 297
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 034
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 863
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka