När kom ni på att ni ville ha barn?

Grattis TS, det blev nästan "nu direkt" ;)

Ursprungsfrågan: Var ganska ambivalent till barnfrågan som tonåring och kände att det inte var läge att fundera mer på det så tidigt. Blev sjuk och fick genomgå flera operationer på kort tid vilka kunde påverka min fertilitet. Det trodde vi också att de gjort pga cystor, oskyddad en längre tid och sammanväxningar. Då slog det ner att jag ville ha barn, när jag inte kunde få några och tankarna började snurra. Men med rätt partner gick det vägen ändå så det blev ett. Jag tror att jag förlikat mig med att inte ha några också om det blivit så, är iof inte främmande för adoption om barnlängtan infunnit sig.
Ja precis oj oj :-D

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 172
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 039
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 044
Senast: Amha
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka