När sa det klick?

Tack så mycket för alla svar! Nu har jag hittat min häst (förhoppningsvis, veterinärbesiktning imorgon :nailbiting:). Något egentligt klick var det kanske inte, men han är väldigt rar, rolig att rida och positiv så tror att det bli toppen :)

Men så roligt, stort grattis! Hoppas besiktningen går bra.

Det kan bli toppen utan klick också. När jag sålt en häst som var för svår för mig blev jag övertalad att köpa en lagom tråkig häst som jag kände absolut inget för på provridningen. Han var trevlig att rida, trevlig att se på men absolut inget klick. Jag fick ha honom en månad på prov vilket jag gick med på. Finare och bättre kompis än honom hade jag inte kunnat få i det läget. En sådan perfekt liten häst med ett hjärta av guld. Vilken tur att jag inte gick miste om att ha honom i mitt liv för att det inte sa klick direkt.
 

Liknande trådar

Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 313
Senast: animalasia
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 165
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en häst hos mig för vidare köp. "Provmånaderna" är snart förbi och det är dags för köp. Hästen var halt hos tidigare...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Ajda
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 892
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp