När valpen blir stor?

Sv: När valpen blir stor?

Så gjorde min när hon var yngre (3-4månader). Hon hade tvångstankar kring alla dörrar och vågade inte gå igenom dom. Fick lyfta henne över trösklarna... Men det har hon vuxit ur:).

I Miikos fall handlar det om ren trots, hon vill helt enkelt inte alltid gå in för det är tråkigt:)
Skönt att det växte bort!

Generalen
Åh Arwen( hon heter väl det?):love: Så söt, så smart:love:

Japp, hon heter Arwen. Haha ohja, hon ser verkligen jättebright ut på det där fotot... :p

KL

Min tjej hade en inkallnings rate av ungefar 85-90% tills hennes forsta lop nar hon kande sig jatte uncomfortable och plotsligt hade jag 100% inkallning:D Hon holl sig valdigt nara, tappade sin 'drive' och ville bara 'hanga ut'. Jag utnyttjade det till max och har haft 100% inkallning sedan dess.
Hon blir fortfarande 'lag' ner hon loper (I can relate!) sa traning blir lite mer forsiktigt och jag har inte forsokt tavla under tiden annu och avstar nog helt om jag kan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 289
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag har en svår fråga... Jag är fodervärd till en Leonbergervalp som är betalning för en hannes parning. Hannens ägare är min vuxna... 2
Svar
26
· Visningar
3 441
Senast: Laa
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 060
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag har en 4-årig jaktlabbe som är mer eller mindre förvirrad :angel: och har en släng av DAMP :crazy: :D Hon är underbar på många sätt...
Svar
6
· Visningar
929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka