Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Alltså, egentligen känner jag för att ge upp, för bevisligen är jag grundlurad av någon, och det känns som jag riskerar att bli lynchad imorgon vad jag än skriver, men jag ska göra ett sista försök att samla tankarna och få rätsida på något. Men jag skulle framför allt vilja ha input från @hemlig -Vad tror du tex. om möjligheten att ulvarna skippat ett käk för att inte avslöja att ängeln omvandlats, tror du det är sannolikt? Du är nämligen den enda som jag nästan vågar tro på just nu.

Jag vet faktiskt ingenting. Vem som helst kan vara ond. Jag tyckte DD var skum igår med sin eventuella felsägning. Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om den, även om hon förklarade den på ett bra sätt är det lite konstigt resonerat. En sak kan jag tycka talar till DDs fördel och det är inlägget ovan. Där frågar DD hemlig vad hon tror om ängeln före DL. Om hemlig varit tydlig kan det ju bara vara till godas fördel, så det är lite förvånande om en ond frågar. Men det är absolut inte omöjligt.
 
Fast den taktiken kommer ju inte att funka i den här uppsättningen.
Hm du har en poäng ! Jag fattar vad du menar.:idea:
Men jag blir riktigt :cautious: på BSF det måste jag säga ! Som först röstar på DD ( trots mer uttalade misstankar mot mig !) men sedan fort svänger till att ändra rösten på mig ?
Jag börjar undra om det inte varit väldigt bekvämt för en omvandlad att fokus hamnat på mig och DD helt enkelt? För som
Jag upprepade gånger skrivit jag VILL inte tro att DD är den omvandlade helt enkelt. Sedan ser det ju ut som att det kan vara så när man tänker in allt hit och dit. Jag önskar att spionen varit mer tydlig det hade varit lättare då ! Jag efterlyste ju igår förtydliganden därifrån jag med!
 
Det är helt ok att alla röstar på mig. Då slipper jag det här, för jag tycker det är så otroligt, sjukt, jobbigt frustrerande att det säkert finns några avgörande ledtrådar i leken (för det gör det alltid!) men jag har för dåligt med tid för att få fram dem!
 
okej, det var nog inte samma DL vi pratar om här inser jag när jag ser Myrtens svar.

Men hon har däremot rätt - jag hade inte hemlig på den rollen då, vilket du (och Myrten) borde ha förstått med tanke på att ni 'rättade' mig.
ja som det ser ut i tråden ja! hindrar ju att inte att det är en dimridå?
Ja ja men det är ok att rösta ut mig , det kommer ju märkas att ni får lite att fundera över sedan
 
Hur det än går får jag för mig att det ska mycket till för att onda ska få mer än oavgjort. Men det hjälper ju mig inte nu. Jag tror jag ska lotta!
 
Jag vet faktiskt ingenting. Vem som helst kan vara ond. Jag tyckte DD var skum igår med sin eventuella felsägning. Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om den, även om hon förklarade den på ett bra sätt är det lite konstigt resonerat. En sak kan jag tycka talar till DDs fördel och det är inlägget ovan. Där frågar DD hemlig vad hon tror om ängeln före DL. Om hemlig varit tydlig kan det ju bara vara till godas fördel, så det är lite förvånande om en ond frågar. Men det är absolut inte omöjligt.
och det som jag försöker få fram av spionen då?
Efterlyser ju att den ska bekräfta vem ängeln skyddat/ ulvarna käkar ? och ev siaren siar ?
Skulle en ond jag vilja få fram det ??
 
och det som jag försöker få fram av spionen då?
Efterlyser ju att den ska bekräfta vem ängeln skyddat/ ulvarna käkar ? och ev siaren siar ?
Skulle en ond jag vilja få fram det ??
anför ju att jag annars har allvarliga tvivel om att spionen annars måste vara omvandlad eftersom inga bekräftelser kommer !
 
Jag vet inte vad jag ska tro, och den enda jag är säker på är ond är LL, men jag orkar inte vela längre.
Derring-Do röstar på quarter4ever
för jag vet att jag är lättlurad och då är det väl rimligt att tro att jag är totalt grundlurad.

Och har jag nu fel så hoppas jag att jag blir uppäten inatt.
 
Jag säger så här
Har vår nykomling @Derring-Do lyckats lura mig så är hon välförjänt av att få den triumpfen
Jag tror att BSF är den som luras
Jag tycker att hon redan tidigt efter omvandlingen gått in för att lyncha mig
Hon röstade tom på mig men följde smidigt Myrten och ändrade till MIrtai

quarter4ever röstar på BSF
 
DL 7
(19:01 Blacksmithfarm röstar på Derring-Do)
19:34 Blacksmithfarm ändrar röst till quarter4ever
20:09 Derring-Do röstar på quarter4ever
20:10 quarter4ever röstar på Blacksmithfarm
 
Jag vet inte vad jag ska tro, och den enda jag är säker på är ond är LL, men jag orkar inte vela längre.
Derring-Do röstar på quarter4ever
för jag vet att jag är lättlurad och då är det väl rimligt att tro att jag är totalt grundlurad.

Och har jag nu fel så hoppas jag att jag blir uppäten inatt.

Jag vill tro att du är god i så fall får du hålla ångan uppe om du överlever natten
 
Ok, jag har ingen aning om vem som är ulv. MEN om BSF fortfarande är god (vilket jag tror men inte vet) så vill jag att hon är kvar i leken, för den rollen är viktig. Så Q eller DD?
 
Ok, Q löste det åt mig. Myrten röstar på Q

För om BSF är god fortfarande vill jag ha kvar hennes roll.

Tillägg: Tack, Q! Jag behövde inte fatta beslutet själv!:)

Tillägg 2: Jag återgår till jobbet!
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
16 430
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9
  • Shop to you drop, del 4

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp