Bukefalos 28 år!

Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Alltså @quarter4ever , tack så mycket för att du var en så fantastisk tvilling första halvan av leken, men jag ska aldrig mer lita på ett enda ord du skriver, om det så skulle vara att himmeln är blå!
haha jag veeeet- men jag är nästan alltid god !:D
Och jag var helt psyko över hur jag kunde växla "mode" så att säga
på nåt sätt VAR jag god i vår konversation och i leken ( näja nästan hela tiden )
men i lyan var jag superduperdunderond:o

Om jag nånsin tvekat om att jag skulle kunna vara med i en dubbelnickslek så är den som bortblåst nu
 
haha jag veeeet- men jag är nästan alltid god !:D
Och jag var helt psyko över hur jag kunde växla "mode" så att säga
på nåt sätt VAR jag god i vår konversation och i leken ( näja nästan hela tiden )
men i lyan var jag superduperdunderond:o

Om jag nånsin tvekat om att jag skulle kunna vara med i en dubbelnickslek så är den som bortblåst nu

Men jag reagerade som sagt på dig efter omvandlingen, sedan tog du dig i kragen ett tag där...
 
Men vi vann ändå!

och detta var min första lek som ängel, jag är grymt nöjd med min insats, 2 eller 3 lyckade skydd (beror på om det lyckades vid omvandlingen, eller om LL omvandlade istället för käk rakt av?)
:banana::banana::banana:
ja du fick revanch för vår bedrövliga insats i @LindgrenV s lek som onda och jag var så nöjd så - men så blir jag omvandlad :eek: Var ju tvungen att försöka få till det till någon liten vunnen lynch iaf....:cool:
 
Jag ska erkänna att om jag inte hade pratat med min lillasyster igår som är mycket bättre än mig på att ljuga så hade jag nog aldrig svängt om Q :o, för jag hade inte haft mage att hålla på så här som omvandlad :p:
quarter4ever skrev:
hm vore bra med ett livstecken ifrån dig så jag inte får för mig att du lämnat denna konversationen och nu är i lyan istället?
:crazy::p

quarter4ever skrev:
:nailbiting:
börjar bli nervös nu
du är väl fortfarande med mig :crazy:
quarter4ever skrev:
Hm jag trodde någonstans att om en tvilling blir omvandlad så skulle den inte få fortsätta prata med sin tvilling?
Men ar aldrig varit med i en lek där tvilling blivit omvandlad så har ingen som helst aning om hur det funkar egentligen....
Därför jag också frågade om någon varit med om det i tråden- dels om det ens är möjligt att de kan bli omvandlade och dels om hur det skulle påverka tvillingarnas prat sas.
Jag frågar LL i roll-pm -tråden
för detta är något jag faktiskt inte vet hur det funkar .....
 
Det här måste ha varit den konstigaste leken på länge... Alla onda åker ut och sedan blir en god omvandlad och då tar leken aldrig slut. :rofl:

Bra spelat alla och tack till @Dentaku och @bollen__ för ett underbart tema! :love:
Fast det är ju inte så konstigt. Det är skitsvårt att börja om mitt i alltihop och leta efter en enda ond. Ofta hittar man dem ju på att de på något sätt connectar med varandra.
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 834
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp