Häxan och Lejonet (Ulvlek)

:)Jag blev jätte förvånad när jag fick spioninfo. Jag hade dels glömt av brevbäraren och kunde inte förstå vem som hade kunnat våga lita på mig tillräckligt.

Men listade snart ut att det troligen var ifrån dig.
Fattade du det med ”kvittensen ”?
Förstod att hedinn siat dig. Hon hade inte siat någon ond -tydligt
Du röstade på henne i Dl 1 och dagen efter så tänkte ni likadant :)
 
Näpp, inte förrän folk började rösta på dig. Vi fick inte ihop det, alla röstade ju på en ulv vid nåt tillfälle, så vem sjutton var ledarvargen?
Förstår iof att ni inte fattade. Vinkade inget vidare. :bag:

Kan erkänna såhär i efterhand att jag medvetet skippade att skriva om bollen innan jag rök. @LenaH :devil:

Annars kände jag mig inte så hjälpsam egentligen. Men tack alla för en rolig lek - och väl kämpat i lyan!
 
Förstår iof att ni inte fattade. Vinkade inget vidare. :bag:

Kan erkänna såhär i efterhand att jag medvetet skippade att skriva om bollen innan jag rök. @LenaH :devil:

Annars kände jag mig inte så hjälpsam egentligen. Men tack alla för en rolig lek - och väl kämpat i lyan!

Jag var helt inne på att käka ledarvargen när Lobelia rök, så den personen fick ta alla jobbiga beslut istället för mig, men ingen verkade ju vara ledarvarg. O_o
 
Förstår iof att ni inte fattade. Vinkade inget vidare. :bag:

Kan erkänna såhär i efterhand att jag medvetet skippade att skriva om bollen innan jag rök. @LenaH :devil:

Annars kände jag mig inte så hjälpsam egentligen. Men tack alla för en rolig lek - och väl kämpat i lyan!
Var svaret på frågan i starten tanke som hint? ”Herr Tumnus för att han hjälper barnen”? Vi döingar funderade på om det var så, fast barnen var ulvarna i det här sammanhanget. :D
 
”Jag vill inte leverera något alls av det du anför”
Till snurrfian när hon började skriva dag 2

Artline känns lite anonym och har grunnat på vart jag har henne. Eftersom hon röstade på lobelia igår så hoppas jag att hon spelar på samma sida som mig , skulle behöva lite kvittens från henne att jag tänker rätt dock

Nyckelorden är leverera till snurrfian
Och kvittens till Artline
Sånt som har med paket att göra 🤠
Kändes som de greppade iaf.

Fattade du @Snurrfian ? Troligen inte eftersom
Du siade mig :rofl:
 
Var svaret på frågan i starten tanke som hint? ”Herr Tumnus för att han hjälper barnen”? Vi döingar funderade på om det var så, fast barnen var ulvarna i det här sammanhanget. :D
Absolut!
....




...Inte, men om du säger det så... :idea: :angel: vinkade nog inget direkt då jag redan svarat på frågan innanjag kom pånatt jag kunde använda den. Och sen var det ingen ulv som röstade såpass tidigt att jag kunde följa den.
 
”Jag vill inte leverera något alls av det du anför”
Till snurrfian när hon började skriva dag 2

Artline känns lite anonym och har grunnat på vart jag har henne. Eftersom hon röstade på lobelia igår så hoppas jag att hon spelar på samma sida som mig , skulle behöva lite kvittens från henne att jag tänker rätt dock

Nyckelorden är leverera till snurrfian
Och kvittens till Artline
Sånt som har med paket att göra 🤠
Kändes som de greppade iaf.

Fattade du @Snurrfian ? Troligen inte eftersom
Du siade mig :rofl:
Missade det . Snurrfian hjälpte mig att hitta dig.
 
”Jag vill inte leverera något alls av det du anför”
Till snurrfian när hon började skriva dag 2

Artline känns lite anonym och har grunnat på vart jag har henne. Eftersom hon röstade på lobelia igår så hoppas jag att hon spelar på samma sida som mig , skulle behöva lite kvittens från henne att jag tänker rätt dock

Nyckelorden är leverera till snurrfian
Och kvittens till Artline
Sånt som har med paket att göra 🤠
Kändes som de greppade iaf.

Fattade du @Snurrfian ? Troligen inte eftersom
Du siade mig :rofl:
Jag blev nojig, jag var inne på att sia Hedinn för att bli säker på att hon var god, tack och lov ändrade jag mig, jag tänkte att du skulle kunna luras och försöka framstå som brevis och vara ledarulv 😂
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 453
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 239
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 582
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 873
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp