nässelutslag

zilla

Trådstartare
eller något annat ?? Våran 3 åriga dotter är på väg till sjukhus nu .
troligtvis har hon en allerisk reaktion på nått ! men vad ??

vad kan starta nässelutslag (eller vad det nu kan vara hon har ) ??

Sv: nässelutslag

Jag är allergisk mot endel saker (bl a äppelskal och tomater) och om jag har ätit rätt mycket av något jag inte tål kan jag få massor av nässelutslag :crazy:. Usch.

det finns en hel massa som kan ge nässelutslag. själv har jag fått det kraftigt av bla. annanas sorbet och cypress sav när jag klippt.

har haft 2 pållar som fått det av pencillin, samt en som fått det utan känd anledning på betet.

Hej tack för era svar :smirk:
Jag tror jag vet vad som startade detta .Antigen har hon fått i sig bär ,som växer på några buskar här inärheten .Ska kolla upp idag vad det är för bär som barnen älskar att plocka och ev äta .
Eller så är det MITT fel . Jag har använt glansspray för häst på hennes hår.
Jag började med det i tisdags . Onsdag kom första utslagen och igår såg hon hemsk ut :o:crazy:

Hon har kommit hem från sjukhuset och mår bra idag ..utslagen är borta. Hon har ärr kvar där hon har kliat sig

Ska till apoteket idag och hämta ut någon medicin hon fick.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
910
Senast: clusia
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 564
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄 2
Svar
33
· Visningar
1 810
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka