Nättäcke/svettäcke

Estivuz

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett nytt nättäcke eftersom mitt gamla har gjort sitt. Tyvärr verkar de knappt finnas att köpa någonstans nuförtiden :( Jag vill ha ett så billigt som möjligt, lägger hellre pengar på rejäla vintertäcken, så runt några hundringar vore kanon. Varken h**ze eller h**ks verkar ha i alla falll.
Någon med tips på var man kan köpa?

Sv: Nättäcke/svettäcke

hööks har: Nättäcke Competition Showmaster® 229 kr och Svettäcke Cushion mesh Showmaster 399 kr

horseware har men då ligger det på 6-700 kr

Men Hööks har väl nyligen börjat sälja ett luftigt nättäcke?

Eller är det de gamla grova bomullsnäten du söker? Det kan nog bli svårt att hitta, och vad gör ett sånt egentligen för nytta? Speciellt på sommaren, då det ju blir jättevarmt med ett annat täcke ovanpå... ;)

hööks har: Nättäcke Competition Showmaster® 229 kr och Svettäcke Cushion mesh Showmaster 399 kr

horseware har men då ligger det på 6-700 kr

Jag måste vara blind. Satt nyss och bläddrade igenom alla täcken på deras hemsida..
Får åka dit idag och klämma och känna vilket som är bäst!

Gå till Myone!! Det har ett nättäcke med fleece precis över ryggraden! Supersmart, kostade bara runt 300 tror jag det var! Blått var det om det är intressant!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Kristall10
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som... 2
Svar
24
· Visningar
2 736
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 900
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 931
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka