Nattbord byrå m 3 lådor

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Vixten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 301
V

Vixten

Söker som besatt på inredningssidor, allt jag önskar mig är nytt natt ord m 3 lådor ( strumpor trosor bh). Ikea hennes har en fin, dock bara två lådor.. Ngn som vet var jag kan leta mer? :)

Sv: Nattbord byrå m 3 lådor

Googlar jag "nattduksbord tre lådor" så hittar jag flera olika. Dock i olika prisklass också... ;)

Nu kom jag och tänka på buke igen, såg reklam på två från Sova, där visades nattduksbord med tre lådor :)

Jysk sa någon :) Och jag har en vit 3 lådors från serien Maui som nattbord. Finns svart också. Något hög men jag älskar den ändå :) har även 9 lådor och soffbord från samma serie.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 664
Senast: qitis
·
R
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 116
Senast: Myrten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 472
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur