Bukefalos 28 år!

Sv: Nattlyse

*kl*
Jag har släckt i stallet på natten. Dels för brandrisken men också för att det ju är mörkt på natten, när de går ute till långt in på hösten har de ju ingen nattlampa, varför skulle jag börja med det när jag stallar in dem??
 
Sv: Nattlyse

Vi har en lien 40 watts lampa tänd i båda stallen hela natten. Jag är inte så rädd att det ska börja brinna för vi har en jordfelsbrytare som är super känslig. Den klipper strömmen för minsta lilla.
 
Sv: Nattlyse

Vi har helt mörkt, men utanför stallet sitter en lampa, fast den ger inte så mycket ljus.
 

Liknande trådar

Tjatter Det är bara tre dagar kvar innan det vänder och blir ljusare. Årets längsta natt är i år 22 dec om min almanacka visar rätt. Sällan har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 175
Senast: Lilla
·
  • Artikel
Hästnyheter Så har jag varit på mitt livs första Breeders. På imposanta riksanläggningen Flyinge tillbringade jag en hel lördag från ljus lovande...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
839
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag vet att det inte blir förrän i natt, men jag tar ut glädjen i förskott. Äntligen är 5 månaders mörker över! Så underbart härligt...
Svar
1
· Visningar
355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp