nedgradera dator

movi

Trådstartare
ska ta bort xp och installera 2000 på en gammal klen dator,och ska köra insrallationsskivan! Har lagt in (boota) att den ska starta på cd-romen,men den gör det ej! ska jag på något vis godkänna att jag väljer som 1,cd-rom,2,hpårddisk och 3.floopy?
Det går ej att installera rakt av eftersom jag har ett nyare program och ska installera ett äldre..
 
Sv: nedgradera dator

1. När du i setup ställt in boot-ordningen måste du förstås spara inställningarna, men det antar jag du gjort.
2. Förutsätter att det är en ordentlig (laglig...) skiva. Då kommer den att fråga om du vill starta från skivan och ge dig några sekunder att bekräfta. Om du inte bekräftar fortsätter den starta från hårddisken som vanligt.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 959
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 185
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp