Neeeeeeeeej!!!!!

Stanna om du känner att du orkar och vill. Och kan.

Har ni någon bekant som kan åka bort och hålla pappa sällskap? Förstår att det inte känns bra att han är ensam.

Styrka, ljus och tankar.

Jag hoppas att en vi känner kan ta med sig hunden (han på bilden :love:) efter jobbet och hålla honom sällskap, men även i Hudik är det stökigt för polisen under storhelger...annars vore det bäst :(
Tryggare sällskap kan man nog inte hitta :)
...och nu kom jag på en sak till - jag har inga mediciner med mig!
Hade åtminstone behövt ep- medicinen. Tror ni att de kan hjälpa mig med det här?

men så fruktansvärt obehagligt @whwycd ! mina tankar går till dig och jag hoppas så att din mamma blir bättre!

@lil-sis vad otroligt rart av dig.

Usch så himla hemskt för er allihop! Jag håller tummarna för att det fortsätter gå i rätt riktning så och att du inte behöver vänta så länge till på att få träffa din mamma!

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: cewe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 958
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 807
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
18 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Atletix
  • Brodd och skydd?
Tillbaka