Neeeeeeeeej!!!!!

@Texaz du behöver verkligen inte tänka på städning! Så länge det går att ta sig fram är det liksom lugnt :) (hos mig är det mer eller mindre alltid stökigare stökigast ;) ) släpp det, ta det lugnt och ta hand om dig! :love:

@whwycd Jag skramlar gärna lite åt dig, så PMa kontonr så ser jag till att du kan se Mimikry!
:)

Du är som sagt varmt välkommen till Lund med om du är sugen nån gång.

Åååh! :love:
Ni är helt...helt...obeskrivligt underbara! :love:
Och just nu är det ganska dåligt igen, pappa har inte hört av sig alls sedan han var hit. Igår hade han skrivit ett inlägg på facebook (jag hann inte se det - men kusinen såg det och blev så ledsen/arg :( känslan av att pappa faktiskt inte bryr sig om mamma längre bara förstärks, för oss båda.
Det är något som inte stämmer - igen...
Får försöka ringa honom idag eller något...typ :(

@whwycd: Ta det lugnt och fokusera på nästa vecka istället. Har du fixat packningslista? :)

Och har du varit till en fäbod någon gång? Om du vill skulle vi kunna åka till en fäbod inte så långt härifrån. En ingift släkting till min särbo lever fäbodliv i sommar och är där nu.

*kram*

Man sörjer på olika sätt. Vissa begraver sorgen och lever på som om inget hänt, och tydligen är din pappa sådan. Det betyder inte att åren dina föräldrar hade tillsammans är mindre värda.

Lägg inte så mycket energi på din pappa. Han hanterar sin sorg och sitt liv på sitt sätt. Det är självklart tråkigt att han inte är en person som du kan dela din sorg med, eftersom ni har så olika processer, men det betyder inte att han är en dålig människa. Han är bara inte den som du behöver just nu.
d054.gif

@whwycd: Ta det lugnt och fokusera på nästa vecka istället. Har du fixat packningslista? :)

Och har du varit till en fäbod någon gång? Om du vill skulle vi kunna åka till en fäbod inte så långt härifrån. En ingift släkting till min särbo lever fäbodliv i sommar och är där nu.

*kram*
Fäbod? Det vill jag så himla gärna! :love::bump: Låter underbart! :bump:
(nu kom jag på vad jag bannemig inte får glömma...kamera, batteri och laddare... :p )

@ullo - du har helt rätt, men det känns bara så...fel, även om det inte finns något "rätt eller fel" i sorg, och det är ju svårt att säga att han faktiskt GÖR något fel - men det KÄNNS så fel :(

Det har hänt att jag glömt minneskortet...:cool:
Kan jag släpa med mig min systemkamera på P&L tro? Eller kommer den inte överleva det?
I så fall får jag se om jag kan skaka liv i min gamla lilla kompaktkamera och ta med båda :p

...urk. Jag hade förträngt hur bökigt det är (och hur många dåliga band man riskerar att behöva stå ut med) att hamna längst fram, men jag står ALLTID längst fram... :eek:
(annars ser jag ingenting, och jag behöver stöd av staketet, fast det hjälper ju inte alltid :rofl: )

Senast ändrad:
Ni är så fina så jag gråter en skvätt...jag vet inte hur många tårar jag fällt sedan denna tråd startade, men inte många har varit av lycka, som nu...
Fina, underbara, älskade ni :love::love:

Jag stod bredvid den som filmade, tydligen...för den hade precis samma utsikt som jag! :D :love:
(och jag fullständigt älskar när han tappar texten och improviserar :rofl: )

Hmm...undrar om det finns gummistövlar med stålhätta? :eek:
Jag hade fullständigt förträngt de mindre roliga delarna av en spelning :rofl:

Det får bli en sväng till typ Jula, de borde ha både bra skor och arbetsbyxor...arbetsbyxor lär tåla alla former av väder och "dåligheter" i guess, och så en massa praktiska fickor :idea: :bump:

Hmm...undrar om det finns gummistövlar med stålhätta? :eek:
Jag hade fullständigt förträngt de mindre roliga delarna av en spelning :rofl:

Det gör det men de är dyra och de är tyvärr ganska klumpiga också. Jag har aldrig hittat några som jag har tyckt varit så sköna att jag har köpt några.

Jikes! Hjalle kör sologig på lördag också! :eek::eek: :love:

:D Det trodde jag du redan sett! :cool: Jag såg det när P&L kom på tal. Ja, jag kan vara väldigt planerande ibland :p

Tillägg: Jag personligen skulle inte riskera min systemkamera, jag behöver den i jobbet och självrisken är för dyr om något skulle hända. Har du kollat om de har några fotograferingsregler? De kan ju inte hejda folks telefoner och en kompaktkamera hittar de ju förmodligen inte men kommer man med en stor systemkamera kanske de inte blir så glada i insläppet.

Med det sagt, jag har själv noll koll på reglerna. Jag har bara varit på konserter inte festivaler och där har det varit fotoförbud, det hade inte gått att få in en systemkamera.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: cewe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 970
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 813
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 404
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka