Salonikel Trådstartare 27 Maj 2005 #1 Enköping 13-14/8 är inställt!!! Varför?? Vart ska man åka nu då? Jag som har så himla nära dit oxå...
Enköping 13-14/8 är inställt!!! Varför?? Vart ska man åka nu då? Jag som har så himla nära dit oxå...
T tant agda 27 Maj 2005 #2 Sv: Neeeeeeeej!!!! Neeejj! det får inte vara sant! jag som åxå hade tänkt mej å åka dit...
T tant agda 27 Maj 2005 #3 Sv: Neeeeeeeej!!!! Nån som vet varför förresten? jäkla skit, jag som hade tänkt å debutera enstjärnigt där
Sv: Neeeeeeeej!!!! Nån som vet varför förresten? jäkla skit, jag som hade tänkt å debutera enstjärnigt där
Salonikel Trådstartare 27 Maj 2005 #4 Sv: Neeeeeeeej!!!! Jag vet inte varför.. läste det på deras hemsida! Vart ska du ist Agda? Undra varför, dom ställde ju in sin i maj oxå.
Sv: Neeeeeeeej!!!! Jag vet inte varför.. läste det på deras hemsida! Vart ska du ist Agda? Undra varför, dom ställde ju in sin i maj oxå.
Salonikel Trådstartare 27 Maj 2005 #5 Sv: Neeeeeeeej!!!! jag ska skicka ett mail o höra varför, så fort jag slutat jobba :smirk:
T tant agda 27 Maj 2005 #6 Sv: Neeeeeeeej!!!! jag vet inte om jag ska åka nån annanstans....finns ju inget. finns iofs en fälttävlan i örebro då, men de e bara lätt å debutant.... kanske man skulle ta å åka till malmö å titta på wc-finalen istället......
Sv: Neeeeeeeej!!!! jag vet inte om jag ska åka nån annanstans....finns ju inget. finns iofs en fälttävlan i örebro då, men de e bara lätt å debutant.... kanske man skulle ta å åka till malmö å titta på wc-finalen istället......
Murray 27 Maj 2005 #7 Sv: Neeeeeeeej!!!! Det är så tråkigt, när dom flyttar o ställer in. hela planering blir ju knas då..
T tant agda 27 Maj 2005 #8 Sv: Neeeeeeeej!!!! mm och min planering har redan gått helt åt skogen två gånger i år.....*blä*
Salonikel Trådstartare 28 Maj 2005 #14 Sv: Neeeeeeeej!!!! Tråkigt som f-n är det! när är det på Udden då? Annars får du avsluta med en till vinst i lätt klass
Sv: Neeeeeeeej!!!! Tråkigt som f-n är det! när är det på Udden då? Annars får du avsluta med en till vinst i lätt klass
T tant agda 28 Maj 2005 #17 Sv: Neeeeeeeej!!!! ja då kommer jag nog! hade tänkt vara me i vårat SM-lag
shady 29 Maj 2005 #18 Sv: Neeeeeeeej!!!! Vad kul, det ser jag fram emot. Det kommer att bli debutant *, och ** har jag för mig. Men jag kan ha fel, var bara med ett liiiiiitet tag på planerings mötet.
Sv: Neeeeeeeej!!!! Vad kul, det ser jag fram emot. Det kommer att bli debutant *, och ** har jag för mig. Men jag kan ha fel, var bara med ett liiiiiitet tag på planerings mötet.
Murray 29 Maj 2005 #19 Sv: Neeeeeeeej!!!! Ni får komma till Stora Wäsbys tävling på Täby galopp, dom har väl båda * och **, fast nationell eller elit va? Nära o bra iaf,
Sv: Neeeeeeeej!!!! Ni får komma till Stora Wäsbys tävling på Täby galopp, dom har väl båda * och **, fast nationell eller elit va? Nära o bra iaf,
T tant agda 29 Maj 2005 #20 Sv: Neeeeeeeej!!!! den är nationell vad jag vet.....självklart ska jag dit!