Neeej! Inte fler olyckor...

Sv: Neeej! Inte fler olyckor...

neeej, fy vad hemskt :cry: hoppas att Laine (en av ryttarna) blir bra! sänder tankar till henne o hennes familj.

Ibland undrar jag hur längre FT kommer att överleva... alla dödsfall uppmärksammas ju så mycket i media, så det lär ju förbjudas.

Sänder en tanke.

Ibland undrar jag hur längre FT kommer att överleva... alla dödsfall uppmärksammas ju så mycket i media, så det lär ju förbjudas.

Sänder en tanke.

Frågan är ju vad du tillför i diskussionen med detta inlägg?:confused:

Onödigt babbel bara. Ursäkta.

Jag tyckte att det var synd att ännu fler dödsfall uppmärksammats, och då ploppade tänken på hur länge fälttävlan kommer att vara lagligt, jag menar, om typ 200 år kan jag tänka mig att fältavlan är förbjudet pga faran.

Du behöver inte vara otrevlig.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Flera barn har varit inblandade i en olycka med häst och vagn på en campingplats utanför Uddevalla under långfredagen. Två skadade...
Svar
9
· Visningar
1 677
Senast: ptr
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera barn ska ha varit inblandade i en olycka med häst och vagn på en camping på långfredagen. Sju personer ska ha befinnit sig ombord...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En bil med hästsläp lastat med en häst välte mot vajerräcket på E4 i höjd med Bölesjön i Timrå kommun på torsdagen. Något som kort...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Hästvård Vi har åtminstone två stall med virusabort i stan. Det är ju ingen ovanlig smitta men det måste ändå vara ovanligt med så allvarliga...
Svar
12
· Visningar
1 809
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka