Nej det är ingen vanlig dag...

GotAsecret

Trådstartare
...för det är min födelsedag! :D :banana:
Siffrorna säger dessutom att det är något speciellt för mig som är född 85...men både jag och en av våra fantastiska instruktörer är rörande överens om att sanningen är 22! Det låter bättre liksom.
Jag ville bara skriva grattis till mig själv, för att jag förtjänar det...:angel:
Och för att jag ville dela dagen med er på det sätt som går... :banana:

Hipp Hipp - hurra...:angel::laugh::heart

cantkeepcalm.jpg

:banana:
 
...för det är min födelsedag! :D :banana:
Siffrorna säger dessutom att det är något speciellt för mig som är född 85...men både jag och en av våra fantastiska instruktörer är rörande överens om att sanningen är 22! Det låter bättre liksom.
Jag ville bara skriva grattis till mig själv, för att jag förtjänar det...:angel:
Och för att jag ville dela dagen med er på det sätt som går... :banana:

Hipp Hipp - hurra...:angel::laugh::heart

cantkeepcalm.jpg

:banana:


HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAA!

Hurra-ropen ekar, trumpeter och fanfarer! Girlanger och confetti!

Ha en heeelt underbar dag!
(ps: jag såg filmerna med träningsgrejerna i utmaningstråden och jag dooooooog - fyfan vad du är tuff som ger dig på sånt, jag hade snubblat på mina egna ben innan första takten)
 
...för det är min födelsedag! :D :banana:
Siffrorna säger dessutom att det är något speciellt för mig som är född 85...men både jag och en av våra fantastiska instruktörer är rörande överens om att sanningen är 22! Det låter bättre liksom.
Jag ville bara skriva grattis till mig själv, för att jag förtjänar det...:angel:
Och för att jag ville dela dagen med er på det sätt som går... :banana:

Hipp Hipp - hurra...:angel::laugh::heart

cantkeepcalm.jpg

:banana:
Grattis :)
 

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Taaaack alla! :love:

Gav mig själv frukost (bakelse + kaffe) på säng i morse, när jag skulle ta mig upp ur bädden och insåg att jag fått träningsvärk i present av instruktörerna :D ( @cirkus - tuffa pass, men SÅ roliga och alla alternativ som finns gör det möjligt för typ alla :) )
Nu är jag på väg till åland med en vän till familjen, innan jag skulle åka så ringde de från en blomsterbutik och sa att de hade ett blommogram till mig...från lillebror :love: det trodde jag faktiskt inte då vi inte haft den kontakten, så det värmer verkligen i hjärtat. Får hoppas de står kvar utanför dörren när jag kommer hem ikväll (de sa att de skulle klara av att vänta, så det beror nog mest på grannarna :o )
jag ville inte vänta tills imorgon :D
 
Ojoj...Ingen dålig present! :angel: :d :love:

Tack alla!
Hemma efter en härlig kryssning med en fin vän, möttes av ett jättelass med blommor! (3 krukväxter från lillebror och en jättejättefin bukett från världens jättejättefinaste @ASKAPLASKA :love::love: ) tror inte dagen kunde blivit så mycket bättre faktiskt :D
(speciellt inte när bandet på båten sjöng för mig och alla andra i baren stämde in :rofl: )
 
...för det är min födelsedag! :D :banana:
Siffrorna säger dessutom att det är något speciellt för mig som är född 85...men både jag och en av våra fantastiska instruktörer är rörande överens om att sanningen är 22! Det låter bättre liksom.
Jag ville bara skriva grattis till mig själv, för att jag förtjänar det...:angel:
Och för att jag ville dela dagen med er på det sätt som går... :banana:

Hipp Hipp - hurra...:angel::laugh::heart

cantkeepcalm.jpg

:banana:
Grattis! Då är vi lika unga! Jag fyllde i lördags :) 30 är bara början på livet, känner jag.
 
Grattis lite i efterskott! Härligt att höra att dagen blev bra!

På onsdag om en vecka kommer jag drälla omkring i dina trakter på eftermiddagen, dricka kaffe någonstans kanske? Garanterat sushifritt:D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 340
Senast: miumiu
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 301
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 150
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp