Bukefalos 28 år!

Vet inte om det nämnts men Dag! Sjukt bra norsk serie, alla 4 säsonger finns på Netflix.
Rick and Morty är skitkul också om man gillar sånt, sist jag kollade fanns dock inte alla säsonger.
 
Hade viaplay över OS men fastande inte för så mycket som fanns där, och av okänd anledning skaffade vi Netflix förra veckan. Timingen på det blev inte så dålig då jag legat sjuk flera dagar. Sover jag inte så har jag kollat på Heroes. Den blir ju sämre i säsong 3 och 4 men det bryr jag mig inte om :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: snorp
·
Kultur Jag ser på denna serie och det finns fem säsonger på Netflix. I USA finns det 7 säsonger men jag kan inte någonstans hitta var jag kan...
Svar
0
· Visningar
510
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 299
Senast: Fiorano
·
Tjatter Automatiskt genererade översättningar blir lite lustiga ibland. En person har på engelska rekommenderat min honung och översättningen sa...
Svar
1
· Visningar
372
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp