• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare lisa412
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 131
  • Visningar Visningar 17 721
Vet inte om det nämnts men Dag! Sjukt bra norsk serie, alla 4 säsonger finns på Netflix.
Rick and Morty är skitkul också om man gillar sånt, sist jag kollade fanns dock inte alla säsonger.

Hade viaplay över OS men fastande inte för så mycket som fanns där, och av okänd anledning skaffade vi Netflix förra veckan. Timingen på det blev inte så dålig då jag legat sjuk flera dagar. Sover jag inte så har jag kollat på Heroes. Den blir ju sämre i säsong 3 och 4 men det bryr jag mig inte om :D

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
374
Senast: snorp
·
Kläder & Bli fin För några år sedan var det någon på buke som rekommenderade ett par mjukisbyxor med knytband. Sa att de var de bekvämaste och mjukade...
Svar
18
· Visningar
838
Senast: Emtherlia
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
473
Senast: Santoxen
·
Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 831
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka