Nevele Pride...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 241

ameo

Trådstartare
Moderator
En flera år gammal tråd om NP har blivit uppknuffad på avelssidan. Jag ämnar låta den ligga kvar där, för att sprida kunskapen om honom bland ridtravarstoägarna... :angel:
Har Ni något mer att tillföra än det som redan står i tråden så får ni gärna kika in där.

Sv: Nevele Pride...

ja det blir ju lätt utspårning av sådana trådar,tyvärr

*Lånar knapp*

Nevele Pride har väl fört vidare sina gener till WSB? Han finns i WSB´s stam iaf.
Sen så förundras jag lite över att WSB o VV (Valley Victory) är helbröder, bara det att WSB är en elak liten häst medan VV är en helgó (??) en.

ok, tack var lite nyiken om det var någon som fanns i mina stons stamtavla...men det var det inte...;)

Ja, har förstått att det inte är så positivt, i allafall inte på ridtravare. De har båda Hoot Mon i sig men det är långt bak i stamtavlan.

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 678
Senast: 13579vas
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 690
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 272
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka