Ngn vars slempropp släppt sakta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ngn vars slempropp släppt sakta?

Ja, dessvärre höll den på i en veckas tid innan bebben efter mycket om o men kom ut.

Jepp här är en, släppte litegrann lite då och då i några veckor :crazy:

antagligen väääääldigt sakta med 1:a barnet eftersom jag inte märkte av någon slempropp alls (förlossningen startade med vattenavgång utan värkar)

2:a barnet kom i alla fall större delen av slemproppen på en gång på morgonen vid 8-9 tiden, blodblandad (fick regelbundna värkar i bilen på väg till förlossningen vid 15 tiden, föddes 19.59 på kvällen)

ja det var ju mer info än du frågade efter :angel:

slemproppen bara dök ner på golvet när jag skulle resa mig upp från sängen efter jag hade legat där i 15 timmar med värkar..hehe då kom allt på en gång.. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 408
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
488
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 087
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka