Bukefalos 28 år!

Ni bör nog inte klicka på länken...

ASKAPLASKA

Trådstartare
Får mycket skit på jobbmejlen men den här fick mig att fnissa lite idag:D
Är inte ens kund i Nordea.

"Bästa nordeakund,

Vi installera nya internetbanken programvara. Detta tjänsten tillåts Nordea internet banken att var virus fritt,du får annu fler trygghet mot internetbrott och snabbare tillgång till ers e-bank direkt från mobilen eller dator världen runt. Att startar uppdateringen.Klicka på länken nedan att börjar internet banken tillgänglighet: nordea.se

[Länk borttagen av admin]

När du har fylt och inlämna inkräva uppgiften, en av våras kundtjänst uppdragtaggare kommer att uppföljers och avsluta uppdaterigen genom telefon.

Fördel av internet Banken

-Tillgång till kontoutdrag -Snabb tillgång till checkkonto - Bekvämt online tjänst -Tillgång till konto världen runt -Lätt konto tillsynsenhet -Höjd Särkethets nivå

Internet banken är en conbinerade tjänst med telefon banken.För en besvär fritt tjänst, anföra detta uppdate så fort som möjligt.

Tänk på att Nordea meddela våras kundens trygghets och säkerhets mot internet brott

Tack,

Med vänliga hälsningar,
Nordea Säkerhetsavdelningen."

Nån annan som fått nåt kul mejl idag?
 
Senast ändrad av en moderator:
"Re: Från Marta Duru,
Jag är Marta Duru från Abidjan Cote D'Ivoire . Jag är 22 år gammal flicka föräldralös, har mina föräldrar dog, men jag har i en bank här om € 5.200.000.00 (fem miljoner Två hundra tusen euro) som jag ärvt av min sena älskade far Konan Duru.

Jag vill investera i fonden i ditt land med ditt samtycke, samarbete, stöd, råd och hjälp.
För det andra på din fulla acceptans för att arbeta med mig angående detta syfte, vänligen ange ditt intresse genom svar tillbaka till mig så att jag kommer att förse dig med den behöves information och detaljer om hur man ska gå vidare.
Jag är redo att erbjuda 25% total summa pengar till dig på den slutliga överföringen av pengarna till ditt bankkonto.
Mina bästa och härliga hälsningar till dig och hela din familj.
Jag behöver din vägledning.
Tack
Marta Duru"
 
"Re: Från Marta Duru,
Jag är Marta Duru från Abidjan Cote D'Ivoire . Jag är 22 år gammal flicka föräldralös, har mina föräldrar dog, men jag har i en bank här om € 5.200.000.00 (fem miljoner Två hundra tusen euro) som jag ärvt av min sena älskade far Konan Duru.

Jag vill investera i fonden i ditt land med ditt samtycke, samarbete, stöd, råd och hjälp.
För det andra på din fulla acceptans för att arbeta med mig angående detta syfte, vänligen ange ditt intresse genom svar tillbaka till mig så att jag kommer att förse dig med den behöves information och detaljer om hur man ska gå vidare.
Jag är redo att erbjuda 25% total summa pengar till dig på den slutliga överföringen av pengarna till ditt bankkonto.
Mina bästa och härliga hälsningar till dig och hela din familj.
Jag behöver din vägledning.
Tack
Marta Duru"
Men du @athena, ska vi inte slå oss ihop och göra lite affär där iallafall? Vi kan ju även passa på att utnyttja mitt fina bankerbjudande!
 
Får mycket skit på jobbmejlen men den här fick mig att fnissa lite idag:D
Är inte ens kund i Nordea.

"Bästa nordeakund,

Vi installera nya internetbanken programvara. Detta tjänsten tillåts Nordea internet banken att var virus fritt,du får annu fler trygghet mot internetbrott och snabbare tillgång till ers e-bank direkt från mobilen eller dator världen runt. Att startar uppdateringen.Klicka på länken nedan att börjar internet banken tillgänglighet: nordea.se

www.nordea.se/uppdateringsprocessen

När du har fylt och inlämna inkräva uppgiften, en av våras kundtjänst uppdragtaggare kommer att uppföljers och avsluta uppdaterigen genom telefon.

Fördel av internet Banken

-Tillgång till kontoutdrag -Snabb tillgång till checkkonto - Bekvämt online tjänst -Tillgång till konto världen runt -Lätt konto tillsynsenhet -Höjd Särkethets nivå

Internet banken är en conbinerade tjänst med telefon banken.För en besvär fritt tjänst, anföra detta uppdate så fort som möjligt.

Tänk på att Nordea meddela våras kundens trygghets och säkerhets mot internet brott

Tack,

Med vänliga hälsningar,
Nordea Säkerhetsavdelningen."

Nån annan som fått nåt kul mejl idag?
Jag fick det också. Och fnissade lite åt det. :)
 
Haha nu fick jag ett till :D

"
Hej min kära vän.
Jag har nöjet att träffa dig, jag vet att detta mail kommer till dig som en överraskning eftersom vi inte har möta eller haft en tidigare korrespondens.
Mitt namn är fru Sofia Bahizire, jag är en enda ung flicka, ärlig, omtänksam och artig. Jag letar efter en mogen man med bra sinne för humor. Jag såg din profil på hemsidan medan du surfar och beslutade att kontakta dig. Jag kommer att gilla att vi ska vara vänner. Vänligen kontakta mig med ovanstående adress, jag kommer detaljer mer om mig själv med bilder till dig i min nästa svar. Hoppas vi hörs snart. tack.
Med vänlig hälsning.
Sofia

Jag vill att du ska skriva mig tillbaka hit så att du kan få tillgång till min facebook även mina bilder via denna e-post (sofiabahizire01@hotmail.com)"
 
5.2 miljoner dollar ? Peanuts mot mina pengar !



clear.gif
clear.gif
clear.gif
clear.gif

URGENT

Lägg till i Kontakter

2015-09-19









Dear Friend Westman,

I am advocate Abel Morrison, I am Making an offer to you in relation
to the death of late Eng.Westman, who was my client before his death,
leaving some huge amount of money (US$9,600,000.00) in the bank. After
unsuccessful attempts to find a relationship there, I decided to
contact you.

I have all necessary papers that can be used to back up the facts and
claim for the release of the funds. All I require is your honest;
co-operation and Sincerity to enable us see this deal through. I
guarantee that this will be execute under a legitimate arrangement
that will protect you from any breach of the law as it is a 100% risk
free venture. For more information, please contact me through my
official email address for the security of this transaction.
(morisonabel@hotmail.com).

Thank you and God bless you and your family, I wait for your quick
response as to enable me send to you the full details about this
transaction.

Best regards.
Barrister Abel Morrison.
 
Måste bara fråga:

Hur gör ni för att få alla dessa fantastiska erbjudandena?

Jag har varit på nätet i snart 25 år och aldrig fått något liknande...
 
"Käre Aionee

Vinsten uteblir om du inte hämtar den. Har du glömt de 50 000 kr?

Checken är redo för leverans men vi vet inte om adressen stämmer.

Vi har registrerat leveransadressen:
*ADRESS* - Stämmer detta?

Klicka här för att bekräfta adressen om du vinnar, Aionee.


Vänlig hälsning

Annas Nyheter"



Ojdå, hur kan jag ha glömt att jag vann 50 000? :nailbiting::D
 
Får mycket skit på jobbmejlen men den här fick mig att fnissa lite idag:D
Är inte ens kund i Nordea.

"Bästa nordeakund,

Vi installera nya internetbanken programvara. Detta tjänsten tillåts Nordea internet banken att var virus fritt,du får annu fler trygghet mot internetbrott och snabbare tillgång till ers e-bank direkt från mobilen eller dator världen runt. Att startar uppdateringen.Klicka på länken nedan att börjar internet banken tillgänglighet: nordea.se

[Länk borttagen av admin]

När du har fylt och inlämna inkräva uppgiften, en av våras kundtjänst uppdragtaggare kommer att uppföljers och avsluta uppdaterigen genom telefon.

Fördel av internet Banken

-Tillgång till kontoutdrag -Snabb tillgång till checkkonto - Bekvämt online tjänst -Tillgång till konto världen runt -Lätt konto tillsynsenhet -Höjd Särkethets nivå

Internet banken är en conbinerade tjänst med telefon banken.För en besvär fritt tjänst, anföra detta uppdate så fort som möjligt.

Tänk på att Nordea meddela våras kundens trygghets och säkerhets mot internet brott

Tack,

Med vänliga hälsningar,
Nordea Säkerhetsavdelningen."

Nån annan som fått nåt kul mejl idag?
Nordea kanske inte skulle låta chefens 7-åring skriva mailet?
 
"Käre Aionee

Vinsten uteblir om du inte hämtar den. Har du glömt de 50 000 kr?

Checken är redo för leverans men vi vet inte om adressen stämmer.

Vi har registrerat leveransadressen:
*ADRESS* - Stämmer detta?

Klicka här för att bekräfta adressen om du vinnar, Aionee.


Vänlig hälsning

Annas Nyheter"



Ojdå, hur kan jag ha glömt att jag vann 50 000? :nailbiting::D

Ett vanligt mail från försälajre/telefonförsäljare för att bekräfta ditt telefonnummer så att de kan ringa dig ...
 
Haha nu fick jag ett till :D

"
Hej min kära vän.
Jag har nöjet att träffa dig, jag vet att detta mail kommer till dig som en överraskning eftersom vi inte har möta eller haft en tidigare korrespondens.
Mitt namn är fru Sofia Bahizire, jag är en enda ung flicka, ärlig, omtänksam och artig. Jag letar efter en mogen man med bra sinne för humor. Jag såg din profil på hemsidan medan du surfar och beslutade att kontakta dig. Jag kommer att gilla att vi ska vara vänner. Vänligen kontakta mig med ovanstående adress, jag kommer detaljer mer om mig själv med bilder till dig i min nästa svar. Hoppas vi hörs snart. tack.
Med vänlig hälsning.
Sofia

Jag vill att du ska skriva mig tillbaka hit så att du kan få tillgång till min facebook även mina bilder via denna e-post (sofiabahizire01@hotmail.com)"
Vad trevligt att hon är en flicka och inte lider av personlighetsklyvning och kallar sig två flickor.
 
Oj, de där mejlen får jag hela tiden. Flera om dagen. Men så har jag ett antal mejladresser att kolla. Vi är väl populära.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp