Bukefalos 28 år!

Ni bör nog inte klicka på länken...

"Hello,you are such a cute and pretty lady i would like to know you better if you don't mind."

Detta får jag lite nu och då på Facebook, alltid från olika och aldrig från samma två ggr. :cautious:
 
"Hello,you are such a cute and pretty lady i would like to know you better if you don't mind."

Detta får jag lite nu och då på Facebook, alltid från olika och aldrig från samma två ggr. :cautious:
Jag brukar få såna mail till min yahoo mail men från kvinnor oftast. Märkligt att de kan tycka att man är "pretty" fast de aldrig sett en bild på en. :cool:
 
I, Liliane authenticate this email, you can read about me on: [konstig länk till nåt wikipedia-liknande] write to you because I intend to give you a portion of my Net-worth which I have been banking. I want to cede it out as gift hoping it would be of help to you and to alleviate the level of poverty in your region.Respond for confirmation.

My Private Email: [en konstig mailadress]

With love,
Liliane H Bettencourt



Visst är det schysst av henne att vilja motverka fattigdomen i norra Skåne!
 
Senast ändrad:
I, Liliane authenticate this email, you can read about me on: [konstig länk till nåt wikipedia-liknande] write to you because I intend to give you a portion of my Net-worth which I have been banking. I want to cede it out as gift hoping it would be of help to you and to alleviate the level of poverty in your region.Respond for confirmation.

My Private Email: liliane@betencourt.com

With love,
Liliane H Bettencourt



Visst är det schysst av henne att vilja motverka fattigdomen i norra Skåne!
Skåne är verkligen ett fattigt område i världen helt i klass med de värsta i tredje världen.
 
Jag fick smått panik när jag skulle in på banken häromdagen och råkade skrivs Lansförsäkringar (utan ä) och kom till en sida som verkade pyssla både med bankärenden, bankjuridik och förmedling av unga vackra kvinnor från väl valda delar av världen. Högst upp fanns en inloggning märkt "dina bank ärende. Bank ID"
Det var ganska kul faktiskt. Varför välja målgrupp för sina bedrägerier? Kolla kontosaldo, hävda ett arv eller importera en fru, allt på samma ställe!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp