strawberrysylt
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill ha sittplats så hamnar du bra mkt längre från artisten, men i gengäld slipper du trängas. Jag försöker alltid boka plats på sidan i mitten av raderna, bäst sikt där. Rakt mot scenen hamnar du långt bort, likadant högt upp.Jag har aldrig varit på någon stor konsert...men är bra sugen nu!
Men, jag undrar, ni vana, vart vill man helst sitta (vill inte stå)?
Arenan ser ut såhär:
På nån långsida, skulle jag säga. Sitter du mitt emot scenen kommer bandet att vara myror långt borta. Om de inte har jumboskärmar, men då kan man lika gärna kolla på konserten på tv hemifrån :P
Eftersom det är en inomhusarena spelar det inte jättestor roll. Jag nördar ju lite och gick in och kollade och de sittplatser som finns kvar är ju inte superroliga, högt upp och långt bak. Jag skulle ärligt omvärdera ståplats i detta läget, särskilt iom inomhus då du kommer betydligt närmre och kan ändå stå så det inte blir trångt. Med det får man ofta också en större upplevelse.
Och lyckos med en artist med så trevliga biljettpriser... mina spelar i bla Singapore om ett tag och där låg ståplats på typ 1400kr.(Men mest troligt en väldigt mkt mer avancerad och större scenkonstruktion)