Ni med hästar till salu!

Sv: Ni med hästar till salu!

Känns inte seriöst men vad vet jag... försökte googla namnet och fick faktiskt en träff med vad som verkar vara samma typ av mail som jag har fått... känns därför ännu mindre seriöst.... svårt dock att veta vad de sa eftersom det var på spanska eller nått...

mmm... kändes så... men man vet ju aldrig... vill ju inte idiot förklara en ev. kund om det nu hade varit det. ;)

Jag har en gammal annons kvar tydligen, kan inte själv hitta den men har ändå fått flera såna mejl. Jag öppnar dom inte eftersom de inte är seriösa för fem öre.

Jag har också fått mailet, trots att jag inte har någon häst till salu. Båg.

kl

mail som är på språk jag inte förstår åker automatiskt i skräpkorgen hos mig :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har vår 10-åriga D-ponny (Skåne) ute till försäljning till halva priset mot vad som var "normalt" för tre år sedan. Det är i princip... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 327
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Fungerar plegicil på människor också? Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju...
Svar
9
· Visningar
728
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka