Bukefalos 28 år!

Ni med trimraser :)

hehehehe jo jag vet han e sötast i kort hår, men då ser han ju inte ut som en pudel säger många hahaha, men han trivs bäst så, så då får han se ut så :D
 
Oj, vilken skillnad mot nuvarande frisyren och efterbilden :eek: det ser ut som en helt annan hund.

ska försöka fixa kort nästa gång pappa trimmar och fixar Tekla.
 
haha ja de första bilderna är tagna hos Linda på Örnäset, den sista är då jag har härjat själv billigare så ju ;)
Fast jag tror jag och Bobo ska unna oss ett besök hos Linda till våren, jag har ju ingen trimmer utan klipper ner allt :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 802
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 615
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 864
Senast: Seabaz
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 717
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp