Ni med trimraser :)

hehehehe jo jag vet han e sötast i kort hår, men då ser han ju inte ut som en pudel säger många hahaha, men han trivs bäst så, så då får han se ut så :D

Oj, vilken skillnad mot nuvarande frisyren och efterbilden :eek: det ser ut som en helt annan hund.

ska försöka fixa kort nästa gång pappa trimmar och fixar Tekla.

haha ja de första bilderna är tagna hos Linda på Örnäset, den sista är då jag har härjat själv billigare så ju ;)
Fast jag tror jag och Bobo ska unna oss ett besök hos Linda till våren, jag har ju ingen trimmer utan klipper ner allt :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 519
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 428
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka