Ni som är frånskilda och har barn...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ni som är frånskilda och har barn...

Jag skulle inte heller skilja på syskon medan de är små. Sen när de blir äldre så kan det ju falla sig naturligt exvis att de söker gymnasie på varsitt håll. Jag och mitt ex är överens om att absolut inte skilja syskon åt. Däremot tycker mina barn att det kan vara skönt att pausa lite från varann någon dag ibland så att en är hos honom och en hos mig men det är ju en annan sak.
 
Sv: Ni som är frånskilda och har barn...

Vi har släppt tanken på att sära på barnen helt.
Visserligen är det sju års åldersskillnad på dem men ändå, vi tror det är bäst för syskon att bo tillsammans.
Åtminstone nåt år till, sen är ålderskillnaden så uppenbar (när den stora går i gymnasiet och den lilla bara i åk 2-3)
 
Sv: Ni som är frånskilda och har barn...

Låter ju bra!
När man börjar gymnasiet är det ju hur som helst många som flyttar från syskonen, börjar på annan ort och så. Hur som helst, lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Om föräldrarna är separerade, föräldrarna har gemensam vårdnad men barnen bor bara hos ena föräldern då den andre själv inte orkar ha...
Svar
11
· Visningar
2 328
Senast: lil-sis
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 823
Senast: lundsbo
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 085
Senast: Elendil
·
Övr. Barn Jag läste nyss en artikel om fenomenet "birdnesting", som alltså går ut på att det vid en separation/skilsmässa är föräldrarna som byter...
2
Svar
28
· Visningar
4 201
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp