Ni som har barn i 15-16 års åldern.

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Pia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 041
Sv: Ni som har barn i 15-16 års åldern.

har en 15-åring och en 17-åring det beror helt på vad dom ska göra,mina grabbar är rätt lugna och sansade och umgås m likasinnade tonåringar,men vid 22-23 tiden brukar jag vilja ha hem dom,och alltid mobil med sig ut!

jag är glad att mina barn inte är som jag va när jag va i den åldern:angel:

Sv: Ni som har barn i 15-16 års åldern.

Mobiltelefoner är ju underbara - bara det att veta att ungarna når en ifall de skulle behöva ger ett lugn. Hur klarade sig våra föräldrar tro, när man själv var ute på nätterna och de bara kunde ligga och vänta och hoppas att man skulle dyka upp..?

Sambons två grabbar, numer 15 och 18, har hittills haft en rätt lugn tonårstid. Den äldre har alltid haft flickvän, en från 15 till 17 och sedan en ny bara nån ecka efter det tog slut med den första. De har oftast myst hemma med filmer och sånt, har de varit med kompisar så har de ju alltid kommit hem efteråt. Visst har de varit på fester men de har skött det snyggt och aldrig druckit sig fulla. Sover alltid här eller hemma hos henne och hennes föräldrar har lika bra koll som oss.

Det är nog det bästa tipset jag kan ge: ha kontakt med kompisarnas föräldrar, ring varandra och prata ihop er. Vet ungdomarna om att man har kontakt så förstår de att det inte funkar med lögner.

Säger som Arabizar: glad att de inte är som jag var...

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 255
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 116
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 973
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 759
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31