Ni som har köpt "fånghästar".....

Re: Ni som har köpt \"fånghästar\".....

Jag har lagt ner både tid och pengar på att försöka få honom genom sista anfallet, jag är rädd att han inte klarar ett till åtminsten utan rätt stora ekonomiska resurser.
Jag har fått så mycket under åren av denna häst att han är värd det svåra beslutet som krävs.
Och det var rent hypotetiskt...planeringen är att han ska få gå hos mig till pansion och få en lång tid som "sällskaps herre".
 
Re: Ni som har köpt \"fånghästar\".....

Så länge man tar över den gamla försäkringen och inte tecknar någon ny förändras ingenting. Däremot ville jag ha utökad vet.vård i efterhand och fick därför reservation på fånget på den utökade delen. Men fång kommer ändå aldrig upp i de summorna, så det gör inget.
 

Liknande trådar

Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 161
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 464
Senast: Hedinn
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 668
Senast: Shixle
·
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 400
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp