Ni som köpt Börjes bomlösa eller liknande modell bomlös...

Sv: Ni som köpt Börjes bomlösa eller liknande modell bomlös...

jo det är så....
inte lätt alla dagar när rôva är tung som bly
men padden som jag köpte var inte sååå dyr =) 720kr endast.. o fin..

Fixar bilder samma dag som jag har fått paketet!

vad bra.. kan vara kul o se om det är någon skillnad mellan dem men det skall det inte vara...

Jag har precis kommit hem från Börjes nu! Sadeln fanns bara i brun i affären, men postorder ligger ju nära (med bil) affären så jag hämtade min svarta 15" där. Pad fanns också. Svart Horse Saver för 598 kr. Jag köpte också en dressyrgjord. Ca. 3400 kr gick kalaset på.

Bara att hoppas att allt passar!!

då är det samma pad som jag köpte idag=) det ser fint ut...

Vet du hur man tvättar den? Har inte kollat så noga ännu så det sitter kanske en tvättanvisning någonstans?

Jag tvättade min i maskin (grön modell). Fegade och tog 30 grader med gott resultat.

Har du vanliga stigläder och stigbyglar till Börjes bomlösa nu då? Hur går det?

Jag har själv tänkt köpa Börjes bomlösa och en pad från Torsion nu i sommar men funderade på om jag kan använda dom avnliga stigbyglarna och stigläderna endå?

Har du inga bilder när du har sadeln på pållen? *nyfiken*

Har lagt in bilder förut, men här kommer de igen!

nebellochbomlsfrminskad.jpg

nebellochbomls002.jpg

Ja, jag har vanliga stigläder och stigbyglar, och det är inga problem.

Vad bra att jag fick se också! Tack så mycket för svaret!

alltså... några har jag sett haft stigläderspännet vid foten, någon på mitten andra "där uppe"... vad är bäst och vad är menat för från början?

jag har en undring gällande bomlös, likadan som börjes. Mina stigläder"krampor" är olika långa:crazy: alltså blir det alltid ojämt hur jag än gör. men på mina stigläder så är det nylon på ena sidan och läder på andra. Kan man göra hål i nylonen utan att det går sönder? det är troligen ihoplimmat överallt mot lädret.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 344
Senast: Blyger
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 353
Senast: lillamy73
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 425
Senast: Lavinia
·
Utrustning Har en rätt lång tid nu sökt en passande sadel till vår valack utan att hitta den som verkligen passar. Har nu fått erbjudande att köpa...
Svar
2
· Visningar
905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka