Ni som solar solarium?

Fibusen

Trådstartare
Hur många solningar behövs innan man ser en synlig skillnad,händer det något på en solning? Hur länge per gång solar man? Hur ofta solar ni för att underhålla lite färg?

Jag har ganska lätt för att bli brun,men tyvärr tappar jag färgen lika snabbt och är extremt blek så här års, hade varit trevligt att iallafall få på sig lite färg så jag inte ser sjuk ut! Har inget behov av att bli pepparkaksbrun, men vill helst slippa vara genomskinlig...:D
 
När jag solade var det 20 min jag låg, jag märke skillnad redan efter första gången, speciellt i vissa områden. Har fortfarande kvar en vit bikinitrosa rand, som inte vill ge med sig. :o
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Förra året var jag och partnern ute och snorklade i sjön flera gånger. Det var underbart. Jag insåg dock snabbt att han i sin svarta...
2
Svar
24
· Visningar
2 202
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Är det helt ute och omodernt med A-formade toppar/tunikor med trekvartsärm och skärning under brösten? Försöker hitta en sådan, jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 626
Senast: Enya
·
Utrustning Blir galen! Min gamla pannlampa gav upp efter många års trogen tjänst och jag tänkte passa på att försöka hitta en som funkar bättre för...
2
Svar
29
· Visningar
1 916
Senast: Snubbelfot
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp