Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ni som tävlar dressyr...

L

Liten_men_tuff

Min har en spund , Är en svart victor hugo , Ganska lång och figursydd :) Har sytt in den själv så nu e den som ja vill ha den :D

J

Johanna_m

jag har en viktor hugo golden, blå, guldkant på kragen, två sprund, fyra knappar fram.

T

Throlla

Har nyligen köpt en mörkt marinblå Pikeur med två sprund. Supersnygg och dessutom med extra långa ärmar (som jag letat efter länge).

Jag har en lite billigare dressyrkavaj; Viktor Hugo Dressage. Kostade under 1000 kr. Ska dock be min mormor sy in den lite. Vill ha den ÄNNU mera figursydd.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6500 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Två dagar i rad har ponnyryttaren Elin Ullman tävlat dressyr i Belgien. Och två dagar i rad har hon vunnit. Nu är målet att rida EM.
Svar
0
· Visningar
67
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit många vinnare under veckans två- och trestjärniga dressyr på Strömsholm som avslutades med en Grand Prix kür på söndagen.
Svar
0
· Visningar
62
Tävling Är det någon som vet om man får tävla ponny utan nosgrimma? Vill veta vad som gäller i både hoppning och dressyr men förstår inte tr...
Svar
6
· Visningar
637
Utrustning Hej! Jag letar nu efter ridstövlar och behöver hjälp! :) Det lutar mot ett par bruna men har inte riktigt bestämt mig än. Jag ska både...
Svar
2
· Visningar
357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Föl 2021

Omröstningar