Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var helt helt fri från blödningar när jag åt Cerazette men också helt fri från sexlust och mina slemhinnor var alldeles uttorkade så det gick inte att roa sig utan att det gjorde sjuuuukt ont. Efter det vägrar jag p-medel som innehåller hormoner. Det var en hemsk upplevelse!!!
Cerazette gav mig vestibulit. Kunde inte sexa utan fruktansvärda smärtor på över två år efter att jag slutat med dem. Snacka om att kroppen blev helt förstörd.
Förstår att det är sjukt jobbigt att blöda 17 dagar, men håll ut ett tag till och se Jag började med cerazette för snart tre år sedan, blödde i fyra månader, efter det blödningsfri
Har ätit cerazette i snart 3 år och redan vid första beräknade mensen efter jag började så var blödningen märkbart sparsammare, inga mellanblödningar och sedan dess ingen mens.
Sexlusten har definitivt inte minskat slemhinnorna är inte torra, vare sig humör eller vikt har påverkats och jag mår helt enkelt toppen med dem
Olika från person till person, för en del funkar de kanon direkt, för andra kan det ta flera månader innan de funkar och för vissa funkar de inte alls, men så är det ju med de flesta p-piller och är inget unikt för cerazette direkt.
Kropp & Själ Jag tycker att om du måste bege dig ut bland folk - bär munskydd.
Vi som är smittkänsliga kan ju inte se på dig att du är sjuk. Vi köar...