Bukefalos 28 år!

Ni som testat cerazette..

Sv: Ni som testat cerazette..

Vad tråkigt. Jag gick från Noevletta till Cerazette pga samma anledning. Jag har varit fri från blödningar över ett år nu
 
Sv: Ni som testat cerazette..

kl

Jag var helt helt fri från blödningar när jag åt Cerazette men också helt fri från sexlust och mina slemhinnor var alldeles uttorkade så det gick inte att roa sig utan att det gjorde sjuuuukt ont. Efter det vägrar jag p-medel som innehåller hormoner. Det var en hemsk upplevelse!!!
 
Sv: Ni som testat cerazette..

halvt kl

Cerazette gav mig vestibulit. Kunde inte sexa utan fruktansvärda smärtor på över två år efter att jag slutat med dem. Snacka om att kroppen blev helt förstörd.
 
Sv: Ni som testat cerazette..

kl

Förstår att det är sjukt jobbigt att blöda 17 dagar, men håll ut ett tag till och se :) Jag började med cerazette för snart tre år sedan, blödde i fyra månader, efter det blödningsfri :)
 
Sv: Ni som testat cerazette..

Hej!

Jag blödde mer eller mindre konstant i 6 månader innan jag gav upp Cerazette. Min syrra hade aldrig några problem alls med dom.

/Lavinia, som efter att ha testat hormonspiral inte längre kan äta några hormoner, huden exploderar av det...
 
Sv: Ni som testat cerazette..

Det enda jag märkt är att jag blöder lätt från en spricka ovanför urinröret.
Annars inga problem
 
Sv: Ni som testat cerazette..

*Kl*

Har ätit cerazette i snart 3 år och redan vid första beräknade mensen efter jag började så var blödningen märkbart sparsammare, inga mellanblödningar och sedan dess ingen mens.

Sexlusten har definitivt inte minskat :d slemhinnorna är inte torra, vare sig humör eller vikt har påverkats och jag mår helt enkelt toppen med dem :)

Olika från person till person, för en del funkar de kanon direkt, för andra kan det ta flera månader innan de funkar och för vissa funkar de inte alls, men så är det ju med de flesta p-piller och är inget unikt för cerazette direkt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 570
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 736
Senast: MML
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har PMDS som yttrar sig så att två dagar innan mens får jag otroligt kort stubin och snäser av allt och alla, för att sedan på...
2
Svar
24
· Visningar
2 029
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp