Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Jag väntar bara på att någon ska ha den här avataren...

912@70.jpg


Kanske något för dig @Flixon? :)

*måste ju få dig att skratta så det blir lite fart på magen ;) :D*
 
Alltså, jag måste ju medge att sengångaren är rätt söt, men den är ändå alldeles för lik honungs bild enligt min hjärna så du får väl finna dig i att bli ihopplandad helt enkelt! :p

Men vad faaaaan @Killaloe , jag har ju hela tiden sett en uggla juuuu :arghh:!

Är för övrigt imponerad över att jag kommit till sida 9, utan att någon nämnt @Malibu_Stacy och @falukorw :D :D. Den kommer nog när jag läst ett par sidor mer, tänker jag ;)!
 
Been there, done that. Det visade sig att de rackarna har samma hund! :laugh:

Jag har läst det i en annan tråd, en gång för lång tid sedan, så det var lite fusk från min sida :D. Men generellt så är jag väldigt mycket icke-visuell, så jag känner mest igen folk på hur de skriver. Det är med andra ord svårt att dölja sina dubbelnick för min typ av 'pattern recognition' personlighet :angel::sneaky:.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 081
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 994
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 223
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 754
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp