Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Jag är ju både pryd och oskyldig och förstår inte riktigt vad du pratar om. Kinky? Kan du förklara närmare?
Jag vet inte så noga, det är mest en känsla av 50 shades of shady att sova med huvuden i bingen.
Jag tycker jag har nog av mitt eget huvud. Men ibland när man slår sitt kloka huvud ihop med andras kloka huvud så blir man av med lite oreda. Men det där med hästhuvud i bingen har jag aldrig blivit klok på, möjligtvis att jag kommit fram till att det inte är klokt. Typ så?
 
Jag vet inte så noga, det är mest en känsla av 50 shades of shady att sova med huvuden i bingen.
Jag tycker jag har nog av mitt eget huvud. Men ibland när man slår sitt kloka huvud ihop med andras kloka huvud så blir man av med lite oreda. Men det där med hästhuvud i bingen har jag aldrig blivit klok på, möjligtvis att jag kommit fram till att det inte är klokt. Typ så?
Jag håller mig till hästhuvud på avataren, skulle bli så trångt i sängen annars, tror jag. :up:
 
MEN DET ÄR INTE RÄTT HUVUD! Jag säger ju det, ni har tallat på era avatarer och MITT huvud klarar inte av denna oreda! :arghh:
Jag vill minnas att det fanns någon anledning till att jag bytte, jag minns bara inte vad anledningen var.

Men det var säkert en jättebra anledning!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 942
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 900
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 515
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp