Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

@honung Jag var också borta ett tag och jag känner lite som du. Har typ som en fot härinne men känner hela tiden att jag är på väg ut igen.
 
Tja! :D Nja, jag är inte så övertygad om att jag blir långvarig. Buke senior är sig mer likt än en kan tro, och jag är inte säker på att det är positivt. (jag hittade ingen passande smiley här..)

@honung Jag var också borta ett tag och jag känner lite som du. Har typ som en fot härinne men känner hela tiden att jag är på väg ut igen.

Ska vi behöva boja fast er?
 
Tja! :D Nja, jag är inte så övertygad om att jag blir långvarig. Buke senior är sig mer likt än en kan tro, och jag är inte säker på att det är positivt. (jag hittade ingen passande smiley här..)
Jag var borta i tio månader och tycker att det är sig både likt och olikt, ungefär.
 
@honung Jag var också borta ett tag och jag känner lite som du. Har typ som en fot härinne men känner hela tiden att jag är på väg ut igen.
Jag tittar in ibland, men känner inte att det känns som jag fastnar. Idag har jag skrivit lite men det lär nog dröja till nästa gång om det blir någon sån. Just idag hade/har jag tid, men det känns liksom inte som att jag ska ta mig tiden om man säger så. Jag saknar det bra med buke, saknar många av er men det finns fler användare jag inte saknar, och klimatet är fortfarande inte det en längtar efter. Så tja...jag tror jag nöjer mig med små livstecken bara.
 
Men det är väl bra? Det behöver kanske inte vara så binärt, att man antingen är här eller inte. Man går hit om man har lust bara.
Ah fast det är inte det jag menar. Givetvis känner jag inte att jag måste välja, jag är väldigt väl införstådd i att man kan vara här inne bara när man känner för det. Jag menade inte det jag skrev särskilt bokstavligt. Bara att det för mig känns som att jag inte kan bestämma mig för om jag tycker att det här forumet är kul längre.
 
Jag tittar in ibland, men känner inte att det känns som jag fastnar. Idag har jag skrivit lite men det lär nog dröja till nästa gång om det blir någon sån. Just idag hade/har jag tid, men det känns liksom inte som att jag ska ta mig tiden om man säger så.
Jamen precis så menar jag! Precis så tänker jag också. Förut kände jag mig med i svängen här inne, intresserad, aktiv, "med" liksom. Jag gör verkligen inte det nu. Jag känner mer att jag står utanför och tittar på, skeptisk till om jag ska gå in eller ej. En fot utanför liksom.
 
Jamen precis så menar jag! Precis så tänker jag också. Förut kände jag mig med i svängen här inne, intresserad, aktiv, "med" liksom. Jag gör verkligen inte det nu. Jag känner mer att jag står utanför och tittar på, skeptisk till om jag ska gå in eller ej. En fot utanför liksom.
Jag känner mig inte heller lika "med" även om jag krafsar en massa. Men det känns bara skönt :D
 
Efter många år här när en sett många komma och gå så känner jag lite att allt går på repeat här. Och stannar jag så är också jag här på repeat - och det vill jag inte. Det känns lite fräscht att se nya användare här men det gör också att tyngd försvinner så det är lite dubbelt. (fullständigt obegripligt? Ja!)
 
Jag skriver också allt mer sällan och upplever också att jag står lite utanför och kikar in. Alltså inte så att jag känner mig utstött eller utanför, mer så att jag inte riktigt orkar skriva så ofta nuförtiden. Som att jag sett allt förut, kanske? Turerna blir ju gärna desamma. Fast så har det kanske alltid varit här.

Idag och igår har jag skrivit mer än på länge, men nu har jag tentapluggande att fly från. ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 934
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 897
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 515
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp