Bukefalos 28 år!

Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Kan @Sorbe och @Mirre byta katt eller bild eller nåt.

1152.jpg
16603.jpg
 
Vill bara meddela att ni är oigenkännliga allihop hela bunten. Ni har fifflat med era avatarer så jag blir inte ens gråhårig av att titta in här! Och hur många gånger ska jag behöva upprepa att det är JAG JAG JAG som är bukemaffian? :banghead:
 
Hallå, vad menar du med att vara borta så länge och sen ha mage att klaga? Vavava?:D
Åh, den där pippin känner jag igen. Eftersom det var så längesedan jag var här har jag åldrats, fått taskig(are) syn och dessutom tappat mina läsglasögon någonstans - är det ett kikarsikte du har lagt på pippin?
TYPISKTBUKE! :rage:
(Hade jag fått bestämma hade det varit bättre med en hen-gendersymbol!)
 
Vill bara meddela att ni är oigenkännliga allihop hela bunten. Ni har fifflat med era avatarer så jag blir inte ens gråhårig av att titta in här! Och hur många gånger ska jag behöva upprepa att det är JAG JAG JAG som är bukemaffian? :banghead:
Nä men honung! Vad fint att ha dig här igen, klagandes eller ej :D
 
Åh, den där pippin känner jag igen. Eftersom det var så längesedan jag var här har jag åldrats, fått taskig(are) syn och dessutom tappat mina läsglasögon någonstans - är det ett kikarsikte du har lagt på pippin?
TYPISKTBUKE! :rage:
(Hade jag fått bestämma hade det varit bättre med en hen-gendersymbol!)
Så dåligt ser inte tant! Och tant har så rätt, Buke är ju fullt av jägare, så jag tänkte det passade sig med ett kikarsikte.

Och precis som @Trani är jag glad att se dig!
 
Har för övrigt bytt lite för mycket, både nick två gånger och avatar ett par gånger. Vill så gärna invigas i maffian, men det är uu hopplöst om de inte minns vem en är :confused::confused::confused::confused:
Det är väl jag som fotat din avatar? Du hänger på min vägg ju! Och eftersom det är JAG som ÄR bukemaffian så är du min wing(wo)man!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 537
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 953
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 172
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 653
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp