JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
De har vunnit många stora klasser men har inte varit på pallen i 5* Grand Prix. På söndagen var det dags. Henrik von Eckermann och...
Hästnyheter
Vid veckans tävlingar i tyska Braunschweig är Nicole Persson enda svensk på plats. Placeringarna har låtit vänta på sig, men under...
Hästnyheter
Nicole Persson red till sig trestjärniga placeringar på löpande band under helgen i 1,50-1,55. ”Hästarna är i väldigt bra form”...
Hästnyheter
Nu har Årets dressyrtränare i Sverige 2017 utsetts. Det blir 55-åriga Mollis Persson som får utmärkelsen. ...
Källa / Läs mer...
Semestra i Norrland
Fritid Höga kusten, otroligt vackert och samtidigt lättillgängligt. Man får snabbt lön för mödan då höjdskillnaden till havet är så markant...
Sedna
Alldeles nyss
Livskristråden
Kropp & Själ Det finns inte mycket att säga om det, tänker jag. Men jag vågar tro att det känns bättre när du får det sagt. Oavsett hur det samtalet...
Palermo
Alldeles nyss
Svar: 149
Visningar: 12 254
Allmänt
Panik vid dusch
Småbarn Min yngsta älskar att duscha och har gjort länge, men bara om han själv får hålla i duschmunstycket. Håret däremot är en annan femma...
zassoo
2 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 235
Barn
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Det stämmer, får absolut se vad som blir bäst efter kollen på onsdag ☺️
MattiZ
24 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 6 088
Avel
Födda 2022
Avel Min lilla (168cm mätt hemma med en kanske inte helt tillförlitlig mätsticka) ska gå unghästtest om en vecka 😬
Jag är skitnervös redan...
Esswe
39 minuter sedan
Svar: 545
Visningar: 79 312
Avel
Annonsera Mera VIII
Gnägg Ser ut som en palsternacka ärligt talat :rofl::rofl:
Asko
Idag kl 19:26