Bukefalos 28 år!

Nintendo dogs för dummies

alazzi

Trådstartare
Nu har jag köpt detta spel och en konsol, i rosa...Är det möjligt för en normalbegåvad människa att installera spelet på konsolen sen på julaftonen? Vill inte fråga i butiken, känner mig lätt mossig...

Finns allt man behöver i konsolpaketet för att komma igång?

Vad är det för skillnad på vanlig Nintendo DS och "Lite"? Köpte en vanlig DS eftersom dottern vill ha ett rosa spel. "Lite" fanns bara i vitt och svart.

Vilken typ av väska är bäst? Det finns ju både hårda och mjuka varianter till konsolen?

Till hundspelet fanns det ju rosa, mjuka väskor med söta dekaler.
 
Sv: Nintendo dogs för dummies

Ja, allt ingår, och "installera" gör man helt enkelt genom att peta in spelet i konsollen.
 
Sv: Nintendo dogs för dummies

Tack! Jag har aldirig spelat spel så jag kan absolut inget om det.

Köpte ett till spel idag på rea, halva priset. Kan man byta lätt mellan olika spel?
 
Sv: Nintendo dogs för dummies

Se till att du laddar upp batteriet (tar ca 4 timmar)i förväg eftersom den annars måste vara uppkopplad till elkontakten för att kunna spelas.

Du kan också köra Gameboy Advance spel på DS. Jag brukar köpa en del begagnade sådana spel eftersom spelen är väldigt dyra att köpa nya.
 
Senast ändrad:
Sv: Nintendo dogs för dummies

Tack för tipset! Det ska jag se till att göra. Annars får jag nog en väldigt besviken 5-åring i huset;)4 timmar är en evighet när man bara är 5 år.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Skratta inte ihjäl er men jag behöver lite snabbinfo om Nintendo spel. Dottern på 5 år önskar sig hett ett Nintendo dogs spel i julklapp...
Svar
13
· Visningar
2 432
Senast: Baka_kun
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp