Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står ingenting om åldersgräns...![]()
Spelar nog ingen roll om man är vare sig 18 eller 81...
Härligt land för pedofiler
Tror inte jag kan länka till artikeln men rubriken är lättgooglad.
Gillar du inte islamska sedvänjor,det måste man om man skall vara politiskt korrekt.Nioåringar kan bli bortgifta i Irak, om en ny lag går igenom där, enligt Dagens Nyheter igår 13/3 år 2014.
Vad är det för fel på folk ?![]()
Med tanke på hur många muslimer som numer bor i Europa torde det bli ett ramaskri från varenda imam som verkar mot förtryck. En gemensam europeisk demonstration utanför varenda Irakisk ambassad. Det borde bli en massiv uppmärksamhet som visar att muslimer inte godtar vad fan som helst.Gillar du inte islamska sedvänjor,det måste man om man skall vara politiskt korrekt.![]()
Med tanke på hur många muslimer som numer bor i Europa torde det bli ett ramaskri från varenda imam som verkar mot förtryck. En gemensam europeisk demonstration utanför varenda Irakisk ambassad. Det borde bli en massiv uppmärksamhet som visar att muslimer inte godtar vad fan som helst.
gulan
Och det tror du på?
Och det tror du på?
Fast jag kan förstå poängen i fattiga länder. De flesta män har trots allt inte sex med flickorna förrän de är tillräckligt gamla, så just den biten är faktiskt vi i västvärlden som fasar över eftersom vi är itutade att en äktenskap måste konsumeras för att vara giltigt. Så är det inte i tex Irak.Vad är det för fel på folk ?![]()
Med tanke på hur många muslimer som numer bor i Europa torde det bli ett ramaskri från varenda imam som verkar mot förtryck. En gemensam europeisk demonstration utanför varenda Irakisk ambassad. Det borde bli en massiv uppmärksamhet som visar att muslimer inte godtar vad fan som helst.
gulan
Precis som det blir ramaskri bland kristna företrädare när det röstas igenom tokiga lagar i kristna länder?
Varför förväntas alla muslimer gå ut och ta avstånd när någon islamsk falang gör något vridet? Vi kräver inte samma ansvar från andra grupper i samhället.
Nja, jag tror det är snarare den förbannade oskulden som spelar roll. En 9-åring är lättare att kontrollera än en 18-åring ...
OBS att den skiten har absolut inget med muslimer att göra, det finns trots allt även kristna i Irak, så det är snarare tradition, som vanligt, än religion.
När det gäller hedersmord här i Sverige tror jag faktiskt att majoriteten av alla idioter är kristna.![]()
När det gäller hedersmord här i Sverige tror jag faktiskt att majoriteten av alla idioter är kristna.![]()
Men om det skulle bli helt tokiga lagar i Sverige o jag bodde utomlands skulle det väl inte vara så konstigt om man visa sitt missnöje !!!!