Nita ihop läder, hur??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare shergar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 7 137
S

shergar

Nu sitter jag här med mina läderremmar, mina dubbelnitar och dubbelnitsverktyget.
Men hur sjutton gör man???
När jag provat blir det bara så att själva platta delen (den som ska vara utåt) sitter kvar medan den undre trycks ihop och flyger iväg när man lyfter upp det hela...

Nu ska vi se om jag lyckas få in en bild

in041006.gif

Sådär ser dom som jag har ut

Sv: Nita ihop läder, hur??

Jag använder hammare, men det där djävelskapet (ursäkta uttrycket :o ) vill inte samarbeta

Men själva piggen på underdelen bankas in :eek:

Det går väl bara att lägga dom på ett håll?? Hoppas jag....

Bara en liten parantes... man ska väl ha hål i lädret först tror jag, men det kanske du visste?

Jag har provat både med och utan hål först, blir samma resultat.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 418
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 785
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 255
Senast: verser
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka