Njurproblem?

annie_cool

Trådstartare
hej våran katt på 11 år har börjat kissa inne dock har jag förhindrat 2 gånger då hon har försökt kissa på mattorna och mamma upptäckte att hon hade kissat i sängen Plus hon gick på lådan men när jag tittade så fanns det inget där inget kiss då så vad kan det vara? Hon dricker mycket vatten vad vi har upptäckt jag misstänker på njurarna men vad tror ni ?
 
hej våran katt på 11 år har börjat kissa inne dock har jag förhindrat 2 gånger då hon har försökt kissa på mattorna och mamma upptäckte att hon hade kissat i sängen Plus hon gick på lådan men när jag tittade så fanns det inget där inget kiss då så vad kan det vara? Hon dricker mycket vatten vad vi har upptäckt jag misstänker på njurarna men vad tror ni ?

Ta katten till veterinär för undersökning .
 
Oj, oj, har ni fått tag på en veterinär? Det där låter definitivt som att det kan vara njurproblem. Att gå på låda utan att det kommer något kiss och att kissa i sängen var typiska tecken när min njursjuka katt hade urinvägsinfektion.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 162
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: Bapelsin
·
Hästvård Hej! Min medryttarhäst har varit sjuk i 5 dagar nu, och vi vet ej vad det kan vara. dag 1 skakade, var hängig och hade 1 grads feber...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 193
Senast: cf234k
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp