Njurproblem?

annie_cool

Trådstartare
hej våran katt på 11 år har börjat kissa inne dock har jag förhindrat 2 gånger då hon har försökt kissa på mattorna och mamma upptäckte att hon hade kissat i sängen Plus hon gick på lådan men när jag tittade så fanns det inget där inget kiss då så vad kan det vara? Hon dricker mycket vatten vad vi har upptäckt jag misstänker på njurarna men vad tror ni ?

hej våran katt på 11 år har börjat kissa inne dock har jag förhindrat 2 gånger då hon har försökt kissa på mattorna och mamma upptäckte att hon hade kissat i sängen Plus hon gick på lådan men när jag tittade så fanns det inget där inget kiss då så vad kan det vara? Hon dricker mycket vatten vad vi har upptäckt jag misstänker på njurarna men vad tror ni ?

Ta katten till veterinär för undersökning .

Oj, oj, har ni fått tag på en veterinär? Det där låter definitivt som att det kan vara njurproblem. Att gå på låda utan att det kommer något kiss och att kissa i sängen var typiska tecken när min njursjuka katt hade urinvägsinfektion.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: MajaKattis
·
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
763
Senast: Liten
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Tualma
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 142
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31