JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
NM-guldhästen Isac och Minna Telde redo
Moderator
Hästnyheter
Minna Telde blev trea när den trestjärninga dressyren inleddes med Grand Prix under fredagen i Falsterbo. Men en av de fem domarna hade...
Hästnyheter
Minna Tilde inledde med vinst i torsdags och höll i segerformen. Tillsammans med Isac vann hon slutligen küren och NM-guldet. ...
Källa...
Hästnyheter
Dressyrseniorerna inledde sitt NM med lagmedalj. Minna Telde red inte i laget, men fick en prima individuell start med seger före ett...
Hästnyheter
Lördagen badade i solsken och avslutades i dur med kür. Patrik Kittel visade sin härliga Well Done de La Roche på bästa sätt. Paulinda...
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
13 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 46
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Det måste jag testa! Tycker Barkas svans varit så torr och tråkig och eftersom hon verkligen inte gillar att bli tvättad är ju...
Linda_A
25 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
35 minuter sedan