Noen som har bilde av Lewa-saler?

S

sleepy

F.eks Lewa Goldschläger? Er dette bra saler? Har en bred, overbygget og noe svairygget hest :crazy: Har dukket opp en sal til salgs som høres perfekt ut til hesten min, har mailet og spurt om bilde, men nå frågar jeg dere óg, i tilfelle annonsøren ikke har... For jeg har aldri sett en sal av det merket før!
;)
 
Jag har en Lewa sadel, allround mot dressyr. Den har jag haft på både min kallblodsvalack och nu på min arab. Jag tycker den är skön att rida i och den är av bra kvalité. Lädret är mjukt jämfört med billiga sadlar och jag har varit jättenöjd med den sen jag köpte den för 6år sen i begagnat skick. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 009
Senast: Lobelia
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp