cactuspower

Trådstartare
Har nyss lagt beslag på en Eskadrongrimma med ludd, den såg fin ut på bilden och skulle vara i bra skick enligt köparen. Jag ska ge hela 50 kr för den :D

Sv: Nöjd :)

Köpte också en begagnad Eskadrongrimma jättesnygg för 15 kr!!!!:love: Min kömpis trodde den var ny!!! Gissa om jag var nöjd :banana:

cactuspower skrev:
Har nyss lagt beslag på en Eskadrongrimma med ludd, den såg fin ut på bilden och skulle vara i bra skick enligt köparen. Jag ska ge hela 50 kr för den :D

Vilket kap, grattis!! Bild vill vi se ;)

~Ingrid

Ja, jag tyckte det var en bra affär! Tack. :)
Har dock inte hunnit fått den ännu. Men lovar att fixa bild när jag fått hem den. :)

Den är marinblå :)

Men haha det är ju jag som ska ha den till pållan ;) tänker knappast sälja den när jag verkar ha gjort ett så bra kap! :p

Det låter som en bra affär! :)

Ungefär som när min kompis köpte helskodda Nya (väldigt lätt beg. såg oanvända ut) manchesterridbyxor helskodda för 30 spänn :eek:
*sånt borde inte vara möjligt!*

Visade sig att en fd. klasskompis kände personen ifråga så i stället för att skicka den kommer jag få den direkt i morgon och slipper därmed fraktkostnaden. :) :bump: :bump: :bump:

Så på fredag återkommer jag med bild ;)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka