Nokia luna 800

Sv: Nokia luna 800

Den hjälpen e ingen hjälp för mig tyvärr. Då den senare hänvisar till en sida på eng, vilket jag suger på för mycket för att det ska vara någon hjälp för mig:cool:

Den hjälpen e ingen hjälp för mig tyvärr. Då den senare hänvisar till en sida på eng, vilket jag suger på för mycket för att det ska vara någon hjälp för mig:cool:

Konstigt för på min dator blir man omdirigerad till en sida där det står hur du ska göra, på svenska.

Men om Nokia luna 800 är samma sak som Nokia lumia 800 så står det ju i Korvens länk hur du ska göra? Alltså ansluta med sladd och sedan använda ett program som heter zune som du kan hämta via nästa länk (där det framgår att zune tydligen bytt namn till Xbox).

+Tjôta

Vist den länken som korven har länkat till e på svenska. Även så nästa länk man får gå i på. Men när man sen bläddrar ner till rätt problem och trycker på den länken kommer man till en engelsk sida. Och det e ju just den sidan som jag hade behövt på sv:cool:

Men hur som helst klarade jag att lista ut hur man gjorde utan någon hjälp...

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
1 039
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: fejko
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
737
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka