Nördiga hästpoddar

Någon som har nyare tips? Jag har snart semester 😁

Har själv hittat ett gäng till, ska ta mig tid att skriva in dem här vid tillfälle! Flera som har riktiga nördavsnitt iaf då och då 🤩

Någon som har nyare tips? Jag har snart semester 😁

Har själv hittat ett gäng till, ska ta mig tid att skriva in dem här vid tillfälle! Flera som har riktiga nördavsnitt iaf då och då 🤩

Jag fortsätter tjata om Modern hästträning. ;) Den är lite svår att komma in i först, speciellt som det är många olika personer som håller i den. Men så mycket intressanta resonemang!

Horsemanship breakthroughs har en del intressant, värt att kolla runt bland avsnitten då de har ganska olika teman. Obs att avsnitten är långa och ganska "pratiga" (resonerande).

Lyssnar på Systrarna Elfstrands hästpodd, Ridtravarpodden, Equipodden, Hästvis, Veterinärpodden, EquiEthics, Sadelväxeln, Hallå, Det sjunger i gräset osv.

Vissa av dessa poddar är inte igång längre, men lika intressanta ändå för mig som ganska nyligen upptäckt charmen med poddar. Så mycket kunskap och så mycket olika perspektiv man får av att lyssna på dessa olika typer av poddar.

En annan podd som jag precis ska börja lyssna på nu också är Hästsnack med Viahov Play som handlar mycket om hovar men en del annat också verkar det som. Ska bli superintressant!

Lyssnar på Systrarna Elfstrands hästpodd, Ridtravarpodden, Equipodden, Hästvis, Veterinärpodden, EquiEthics, Sadelväxeln, Hallå, Det sjunger i gräset osv.

Vissa av dessa poddar är inte igång längre, men lika intressanta ändå för mig som ganska nyligen upptäckt charmen med poddar. Så mycket kunskap och så mycket olika perspektiv man får av att lyssna på dessa olika typer av poddar.
Tipsar om hästfilosofipodden som inte är aktiv längre. Två riktigt bra R+ tränare, varav den ena (Hanna) har fortsatt till hästvis podd.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 548
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är med i ett antal grupper på fb som handlar om saker jag antingen inte pysslar med eller har kunskap om. Exempelvis miniatyrer...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: sardellen
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har... 2
Svar
34
· Visningar
1 833
Hästmänniskan För drygt en månad sedan var jag med om en svår ridolycka och nu känner jag att jag håller på att trilla ner i ett mörkt hål pga mycket... 2
Svar
23
· Visningar
2 240

Allmänt, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXV
  • Minskat barnafödande

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat